Obliczyć pochodną:
Proszę o sprawdzenie.
I jeszcze jedno pytanie. Czy ?
Pytam bo w liczniku jest , więc idąc tym tokiem myślenia skoro to
- Matematyk - forum matematyczne
- → Przeglądanie profilu: Tematy: kod3r
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 13
- Odwiedzin: 9112
- Tytuł: Ułamek
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
1
Neutralny
Narzędzia użytkownika
Znajomi
kod3r nie posiada znajomych
Moje tematy
Pochodna
23.02.2011 - 00:34
Twierdzenie Kroneckera-Capellego
15.11.2010 - 01:06
Witam,
Nie mam zadania natomiast mam pytanie, które mnie trochę nurtuje, a jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Otóż pytanie dotyczy tego czy jak mamy jakiś układ równań i rozwiązujemy go metodą Kroneckera-Capellego to czy dąży się zawsze do tego aby ostatni(bądź jakiś inny) wiersz macierzy wyeliminować, dokładniej wyzerować. Bo np. znalazłem coś takiego: http://wyklady.byd.p..._Cappellego.pdf
W tym przykładzie początkowo macierz ma 4 wiersze, a na końcu 3, tak więc jeden został wyzerowany i po prostu nie odgrywa żadnej roli więc został pominięty.
Zawsze tak się robi że wiersz zostaje wyzerowany czy nie jest to regułą i w tym przypadku po prostu tak się udało? Mam też kilka zadań innych i właśnie we wszystkich przykładach jakiś wiersz został wyzerowany, stąd moje pytanie.
Już się dowiedziałem :].
Nie mam zadania natomiast mam pytanie, które mnie trochę nurtuje, a jakoś nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Otóż pytanie dotyczy tego czy jak mamy jakiś układ równań i rozwiązujemy go metodą Kroneckera-Capellego to czy dąży się zawsze do tego aby ostatni(bądź jakiś inny) wiersz macierzy wyeliminować, dokładniej wyzerować. Bo np. znalazłem coś takiego: http://wyklady.byd.p..._Cappellego.pdf
W tym przykładzie początkowo macierz ma 4 wiersze, a na końcu 3, tak więc jeden został wyzerowany i po prostu nie odgrywa żadnej roli więc został pominięty.
Zawsze tak się robi że wiersz zostaje wyzerowany czy nie jest to regułą i w tym przypadku po prostu tak się udało? Mam też kilka zadań innych i właśnie we wszystkich przykładach jakiś wiersz został wyzerowany, stąd moje pytanie.
Już się dowiedziałem :].
Element odwrotny w pierścieniu
03.11.2010 - 22:36
Witam,
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak znaleźć element odwrotny do np. 7 w pierścieniu .
Bo dochodzę do tego momentu i dalej lipa.
Rozumiem że teraz jedziemy od końca czyli:
i co dalej?
Dobra, poradziłem sobie.
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak znaleźć element odwrotny do np. 7 w pierścieniu .
Bo dochodzę do tego momentu i dalej lipa.
Rozumiem że teraz jedziemy od końca czyli:
i co dalej?
Dobra, poradziłem sobie.
Pochodna cząstkowa
20.09.2010 - 22:44
Witam, mam policzyć pochodne cząstkowe, proszę o sprawdzenie czy jest ok.
Policzyć pochodne cząstkowe:
i
Wyniki:
Policzyć pochodne cząstkowe:
i
Wyniki:
Obliczyć długość blatu i niepewność
16.09.2010 - 20:36
Zadanie z laborek fizycznych...
Obliczyć długość + niepewności.
Dane:
Pomiary:
101 cm, 98 cm, 103 cm, 95 cm, 100 cm
niepewność wzorcowania - 0,5 cm
niepewność eksperymentatora - 0,5 cm
współczynnik studenta - t = 1,15 cm
No i właśnie, tyle danych i teraz jak je wykorzystać . Liczymy średnią z wszystkich pomiarów:
Jako niepewność odchylenie standardowe.
No i ok, mam wynik średni czyli 99,4 i odchylenie 1,4. Jak zapisać końcowy wynik uwzględniająć te wszystkie niepewności eksperymentatora, wzorcowania i współczynnik studenta?
Obliczyć długość + niepewności.
Dane:
Pomiary:
101 cm, 98 cm, 103 cm, 95 cm, 100 cm
niepewność wzorcowania - 0,5 cm
niepewność eksperymentatora - 0,5 cm
współczynnik studenta - t = 1,15 cm
No i właśnie, tyle danych i teraz jak je wykorzystać . Liczymy średnią z wszystkich pomiarów:
Jako niepewność odchylenie standardowe.
No i ok, mam wynik średni czyli 99,4 i odchylenie 1,4. Jak zapisać końcowy wynik uwzględniająć te wszystkie niepewności eksperymentatora, wzorcowania i współczynnik studenta?
- Matematyk - forum matematyczne
- → Przeglądanie profilu: Tematy: kod3r
- Polityka prywatności
- Regulamin ·