Witam,
Od pewnego czasu piszę gre, która w głównej mierze będzie składała się z opcji tuningu silnika. Mam problem bo nie potrafię pojąć a także przeniesćdo kodu obliczeń na końcowy wykres momentu silnika, wygenerować krzywą. (Hamownia).
Próbuje jakos to wklecic do kupy, ale zazwyczaj wychodzi mi wykres liniowy.
Chodzi mi o takie wykresy:
http://s3.photobucke...MWDYNO.jpg.html
http://smg.photobuck...epower.jpg.html
Czy kąt obrotu wału jest liczony w czasie rzeczywistym czy tylko srednia, nie wie wiem czy kod nadarzylby z obliczeniami tego wszystkiego.
Nie proszę o gotowe obliczenia a pomoc, naprowadzenie Od czego tak na prawde zacznac
pojemnosc cylindra
kompresja, cisnienie sprezania
skok, srednica tloka
ilosc pobranego powietrza
ilosc wtryskiwanego paliwa
mieszanka
takie dane wyliczam, ale jak to przelozyc na kod aby wykres nie byl liniowy