Skocz do zawartości

  •  
  • Mini kompendium
  • MimeTeX
  • Regulamin

Zdjęcie
- - - - -

Studia niestacjonarne


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KCN

KCN

    Wielki Analityk

  • +Mods
  • 902 postów
366
Instruktor II
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 14.02.2011 - 17:13

Jak niektórym wiadomo studiuję chemię na polśl.
Wiąże się z tym lekka absorbcja czasu w związku z czym ciężko jest obrac inny kierunek w dodatku będący na innym wydziale. Mając zajęcia ciągłe od 8 do 16 daje małe prawdopodobieństwo dopasowania się do drugiego kierunku, musiałyby byc tam zajęcia po 16 a są w tych samych godzinach (dla każdej grupy). Dodatkowo za 2 kierunek trzeba płacic od tego roku...
Chodzi mi oczywiście o matematykę.
Pomyślałem że mógłbym ją studiowac zaocznie na np uniwersytecie śląskim. Niestety patrząc na ich plan troche sie przeraziłem małą ilością przedmiotów matematycznych. Tu moje pytanie, czy takie studia są opłacalne, czy można się czegoś tam w ogóle nauczyc, czy jest to jedna wielka biba, gdzie nic sie nie robi a zaliczenia sie dostaje za free, czy też trzeba dużo doczytac samemu. Zależy mi na wiedzy czy mają tam jakieś wymogi i czy po ukończeniu takich studiów bede cokolwiek umiał czy bardziej mi sie opłaca samemu uczyc ?
  • 0

Afroman

    Kombinator

  • Użytkownik
3
  • Płeć:Kobieta

Napisano 25.09.2011 - 17:55

#2 llena

llena

    Ułamek

  • Użytkownik
  • 14 postów
9
Mały Pomocnik I
  • Płeć:Kobieta

Napisano 15.02.2011 - 06:59