Skocz do zawartości

•  
  • Mini kompendium
  • MimeTeX
  • Regulamin

Zdjęcie

Chemia -Studia

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Burnago

Burnago

Ułamek

• Użytkownik
  • 17 postów
0
Neutralny

Napisano 30.08.2010 - 13:27

Hej :)

Zaczynam studia na UJ na wydziale chemii w tym roku i chciałam was zapytać czy może ktoś już tam studiuje i mógłby udzielić jakiś informacji czy jest strasznie ciężko ludziom po bio-chemie, z jakich książek się korzysta(oprócz chemii bielanskiego), czy może trzeba sobie zacząć powtarzać coś z fiz albo mat :)

Pozdrawiam :)
  • 0

Afroman

Kombinator

• Użytkownik
3

Napisano 25.09.2011 - 17:55

#2 nitro

nitro

Kombinator

• VIP
  • 200 postów
40
Mały Pomocnik II

Napisano 30.08.2010 - 16:35

Ja chemii nie studiuję, natomiast wiem, że na przykład na PŁ na pierwszym roku w ogóle chemii nie ma. Tylko fizyka, matma ... :blink:
  • 0

#3 KCN

KCN

Wielki Analityk

• +Mods
  • 902 postów
366
Instruktor II

Napisano 30.08.2010 - 19:02

Ja studiuję chemię na Politechnice Śląskiej i powiem Ci że żaden Bielański nie był potrzebny bo wykłady z ogólnej i nieorganiki to była 1/5 tej książki ;)
Wystarczyło sie 2 dni przed egzaminem pouczyc trochę. Natomiast matma - lajtowa, nie ma tego dużo i każdy kto ma jakiekolwiek chęci poradzi sobie bez problemu - to samo fizyka.
Na II roku podobno jest już o wiele ciężej z racji dojścia przedmiotów stricte chemicznych. I z opowieści starszych roczników słyszałem że najgorsza jest: chemia fizyczna i chemia organiczna. Ale I rok był powiem szczerze łatwiejszy od klasy maturalnej ;)
  • 0

#4 brenda91

brenda91

Wymierny

• Użytkownik
  • 71 postów
3
Neutralny

Napisano 31.08.2010 - 10:15

Słyszałam, że na UJ na pierwszym roku jest dużo fizyki i matematyki a chemii to tak tylko ogólna i nieorganiczna, że jest ciężko i tylko książki książki książki i kucie. Nie wiem ile jest w tym prawdy i pewnie przekonam się o tym w tym roku.
  • 0

#5 KCN

KCN