Rodzaje ruchow oraz ich droga
#1
Napisano 16.11.2009 - 15:49
Napisano 25.09.2011 - 17:55
#3
Napisano 16.11.2009 - 19:45
W trzecim powinno być 48 metrów, a w czwartym 60 metrów
Pozdro
Nie rozwiązuję zadań poprzez PMy!
Nie zaśmiecać mi skrzynki odbiorczej wiadomościami typu "pomóż mi w następnym zadaniu" etc.
Tego typu wiadomości będę po prostu ignorował i od razu usuwał.
=-.-= ToMaLlA - General Modder in games with QuaKe 3 and DooM III EnGiNes =-.-=
#4
Napisano 16.11.2009 - 20:55
ale jakby był krzywoliniowy to prędkość chyba byłaby zmienna? w sumie nielogiczne..^^ juz poprawiam sory za bład dzieki za korekte^^W Twojej odpowiedzi Karol jest jeden zasadniczy błąd ... nie ma takiego ruchu jak jednostajny przyspieszony / opóźniony Jest natomiast ruch jednostajnie przyspieszony / opóźniony. Jeszcze jedną wątpliwość mam co do drugiego punktu: skąd wiesz, że ruch jest prostoliniowy? Po wykresie?
W trzecim powinno być 48 metrów, a w czwartym 60 metrów
Pozdro
a co do wyników.. ale..jakto?
#5
Napisano 16.11.2009 - 21:05
Pamiętasz, że droga jest to pole pod wykresem prędkość x czas? W tych obu przypadkach masz trapezy, i po prostu obliczasz ich pola ...
Nie rozwiązuję zadań poprzez PMy!
Nie zaśmiecać mi skrzynki odbiorczej wiadomościami typu "pomóż mi w następnym zadaniu" etc.
Tego typu wiadomości będę po prostu ignorował i od razu usuwał.
=-.-= ToMaLlA - General Modder in games with QuaKe 3 and DooM III EnGiNes =-.-=
#6
Napisano 16.11.2009 - 21:09
no ale jak jest wzór ..? w tych obu przypadkach w trapezach nie liczysz tych prostokątów....^^
#7
Napisano 16.11.2009 - 21:19
, to mamy:
to mamy:
Podstawiamy to do naszego poprzedniego wzoru:
Nie rozwiązuję zadań poprzez PMy!
Nie zaśmiecać mi skrzynki odbiorczej wiadomościami typu "pomóż mi w następnym zadaniu" etc.
Tego typu wiadomości będę po prostu ignorował i od razu usuwał.
=-.-= ToMaLlA - General Modder in games with QuaKe 3 and DooM III EnGiNes =-.-=